מלגזות חשמליות תוצרת

logo Heli

מלגזות חשמליות תוצרת

logo Heli

מלגזות ישיבה חשמליות

מלגזות חשמליות מהסדרה החדשה G2 תוצרת חברת HELI, אחת מ-5 יצרניות המלגזות הגדולות בעולם!
למלגזות יכולת עבודה ממושכת תוך שמירה על איכות הסביבה ובמינימום עלות.
המלגזות מיועדות לשימוש בסביבה סגורה כגון מחסנים, מכולות שינוע וסביבה שקטה.

מפעיל הולך - קלות

מלגזות אדם הולך קלות, מאופיינות בקלות הפעלה, בטיחות מרבית ובמידות קומפקטיות, ולכן נפוצות מאוג ומשמשות למגוון עבודות שינוע והרמה בכל ענפי המשק. המלגזות הקלות מספקות פתרונות למקומות צפופים, אך יחד עם זאת מאפשרות הרמה לגובה רב. הוצאות האחזקה של מלגזות אלו נמוכות באופן משמעותי ממלגזות נהג יושב.

מפעיל הולך - תעשייתיות

מלגזות אדם הולך תעשייתיות מאופיינות בכושרי הרמה מירביים ומספקות פתרונות למחסנים גדולים, מרכזים לוגיסטיים ולתעשייה בכלל. הוצאות האחזקה של מלגזות אלו נמוכות באופן משמעותי ממלגזות נהג יושב.

מפעיל הולך משקולות נגדיות מתכנסות (היגש)

מלגזות ההיגש משלבות בין היתרונות של מלגזות מפעיל הולך לבין מלגזות הישיבה. המלגזות מתאימות לכל סוגי המשטחים (פתוחים וסגורים) ומרחב התמרון הדרוש להן קטן.

עגלות משטחים

עגלות משטחים חשמליות - תוצרת HELI

עגלות משטחים חשמליות מיועדות להרמה ושינוע משטחים בקלות וללא מאמץ מצד המפעיל, כאשר נדרשים מרחקי נסיעה ארוכים ואזורי נסיעה קשים.

עגלות משטחים ידניות

עגלות משטחים הידראוליות ידניות הן הכלי הבסיסי והנפוץ ביותר להרמה ושינוע של משטחים. קיים מגוון רחב של עגלות, למשטחים סטנדרטים או מיוחדים וכן למשימות שינוע ייעודיות.

עגלות משטחים ארגונומיות (מתרוממות)

עגלות משטחים המאפשרות להרים משטחים לגובה העבודה, בתחנות עבודה, אריזה משטוח וכו'. במצב סגור משמשות כעגלות משטחים רגילות. ההפעלה הידראולית- ידנית או חשמלית עם מצבר 12 וולט נטען.

מלגזונים הידראוליים

מלגזון ידני

מלגזונים הידראוליים ידניים או חשמליים מיועדים לביצוע עבודות מגוונות, כגון העמסה ופרישת משטחים מרכב וממדפים, סידור משטחים לגובה וכו'. משמשים במחסנים קטנים יחסית או כאשר נדרשת תדירות עבודה נמוכה עד בינונית.

מלגזון חצי חשמלי - תוצרת HELI

מלגזונים הידראוליים ידניים או חשמליים מיועדים לביצוע עבודות מגוונות, כגון העמסה ופרישת משטחים מרכב וממדפים, סידור משטחים לגובה וכו'. משמשים במחסנים קטנים יחסית או כאשר נדרשת תדירות עבודה נמוכה עד בינונית.

כיצד שומרים על תחזוקה של מלגזות ומיני מתקני הרמה חשמליים?

מלגזה חשמלית הופכת להיות הבחירה המועדפת של עסקים וענפי תעשייה רבים ואפשר להבין מדוע. לצד העובדה שמדובר בכלי עבודה ידידותי לסביבה, הוא גם נחשב לחסכוני מבחינת עלויות התפעול. עם זאת, העובדה שמדובר במכשיר הפועל על מצבר או סוללה נטענת, מחייב התייחסות בפני עצמה.

כצעד ראשון, יש לוודא מהו תאריך התפוגה של המצבר ולדאוג להחליפו לפני שהוא שובק חיים. כמו כן, המצבר והמנוע צריכים לעבור טיפולי תחזוקה תקופתיים בידי חשמלאי מוסמך, כאשר התדירות משתנה בהתאם לדגם והוראות היצרן. בנוסף, יש לוודא שמפעילים את המכשיר על פי הוראות היצרן הן מבחינת משך ההטענה והן מבחינת ההפעלה והכיבוי. לסיום, יש לאחסן את הציוד במקום מקורה שאינו חשוף לרטיבות או לשמש.

מלבד החלקים החשמליים, כאשר עובדים עם מלגזה יכולים להיות גם פגמים מכניים ולכן חשוב לבדוק את הגלגלים, הבלמים וההיגוי באופן שוטף.

זקוקים לשירות תיקונים של מלגזה ומיני מתקני הרמה? חברת יו.די.אס אינטרנשיונל עוסקת כבר עשרות שנים בתחום ייבוא, שיווק ומתן שירות בכל הקשור לציוד שינוע והרמה. אנו מעסיקים מחלקת שירות בה פועלים אנשי מקצוע מוסמכים ומיומנים, כמו חשמלאים, אנשי הידראוליקה וטכנאים, העומדים לרשות הלקוחות במקרה של תיקונים במעבדה מאובזרת, הזמנת חלפים ואף ביצוע תיקונים בשטח במידת הצורך.

לצד שירותי האחזקה והתיקונים נשמח לייעץ לכם בבחירת מיני מתקני הרמה מבין הדגמים השונים וחברות היצרן ולספק לכם את כל המידע הדרוש אודות התחזוקה השוטפת של הציוד.

המלגזה היא כלי עבודה חיוני בתעשייה, אך בשנים האחרונות יותר ויותר מקומות בוחרים לעבור לעבוד עם מלגזה חשמלית.

מהי מלגזה? מלגזה היא למעשה כלי רכב המיועד למטרות העמסה והובלת מטען למרחקים קצרים יחסית. מדובר בכלי רכב קטן ממדים, אליו מחוברים זרועות או מזלגות להרמת המטען.  המלגזות משמשות ככלי עבודה חיוני בענפי תעשייה ומסחר רבים, וישנם סוגים שונים המחולקים בהתאם לסוג המטען, משקלו, מרחק הנשיאה ותכונות נוספות.

המעבר ממלגזות רגילות למלגזה חשמלית

בשנים האחרונות יותר ויותר מקומות בוחרים לוותר על מלגזות הפועלות על בנזין וסולר, לטובת מלגזות חשמליות. את הסיבה לכך אפשר לנעוץ ביתרונות הרבים של מלגזות הפועלות על חשמל.

היתרון הראשון הוא בכך שמדובר בכלי עבודה חסכוני. מלגזה חשמלית פועלת באמצעות סוללה נטענת, כאשר הטעינה מבוצעת בחיבור לשקע חשמל רגיל והעלות לטעינה בודדת מסתכם במספר שקלים בודדים. בחישוב הכללי, מדובר בחיסכון כלכלי משמעותי לעומת עלויות הדלק והסולר.

היתרון השני זהו המפרט המתקדם של כלי הרכב החשמליים. כיום, בזכות המחקר הענף והפיתוחים הטכנולוגיים המתקדמים, מלגזות חשמליות מציעות פונקציות תפעוליות רבות ומערך שליטה ממוחשב, אשר מקל על תפעול המלגזות ומרחיב את אפשרויות השימוש בהן.

היתרון השלישי זוהי רמת הבטיחות הגבוהה. מלגזות חשמליות אינן פולטות אדים רעילים ומזהמים לאוויר והן לא פועלות על חומרים דליקים המהווים סכנה במיוחד במבנים סגורים. כמו כן, כיום ישנו סטנדרט גבוה ותקני בטיחות מחייבים לייצור מלגזות ולכן זהו אחד השיקולים המנחים כל עסק אשר צריך לבחור בין דגם אחד של מלגזה לדגם אחר.

לסיום, היתרון האחרון זוהי השמירה על סביבת עבודה נעימה. מלגזות הפועלות על מנוע חשמלי אינן מרעישות כמו מנוע בנזין, ויש לכך משמעות גדולה במיוחד כאשר מדובר במבנה סגור או במקום בו פועלות מלגזות רבות בו זמנית. הפעולה השקטה של המנוע הופכת את סביבת העבודה לנעימה יותר עבור כולם.

מעוניינים לקבל מידע נוסף? פנו אלינו

אנחנו, בחברת יו.די.אס אינטרנשיונל, עוסקים כבר שנים רבות בייבוא ושיווק ציוד שינוע והרמה ונשמח לייעץ לכם בבחירת מלגזות בהתאם לצורך ולתקציב.

פנו אלינו עוד היום במייל, בטלפון או דרך האתר, ותוכלו לקבל את כל הפרטים אודות הדגמים השונים של מתקני הרמה ומלגזות.