במות מספרים תוצרת

במות מספרים תוצרת

במת מספריים לעבודה בגובה

במות מספריים לעבודה בגובה מיועדות לביצוע עבודות מגוונות בגובה כגון עבודות אחזקה, התקנות, שיפוצים, ניקיון וכו', עד גובה של 22 מטר. הבמות מיועדות להרמת 2 אנשים. את כל הבמות ניתן לקבל עם מערכת נסיעה בעלת מנועים הידראוליים או חשמליים.

במת הרמה עם זרוע טלסקופית או פירקית

במות הרמה עם זרוע טלסקופית או פירקית לביצוע עבודות מגוונות עד גובה של 40 מטר. הבמות מיועדות ל 2 אנשים. את כל הבמות ניתן לקבל עם מערכת נסיעה חשמלית או דיזל.

במת הרמה טלסקופית קומפקטית

במות הרמה טלסקופיות קומפקטיות המיועדות לעבודה בגובה מיועדות לביצוע עבודות מגוונות בגובה כגון עבודות אחזקה, התקנות, שיפוצים, ניקיון וכו', עד גובה של 12 מטר. הבמות מיועדות להרמת אדם אחד. כל הבמות בעלות מערכת נסיעה חשמלית.

במת מספריים מיני - דחיפה ידנית והרמה חשמלית

במות מספריים מיני לעבודה בגובה מיועדות לביצוע עבודות מגוונות בגובה כגון עבודות אחזקה, התקנות, שיפוצים, ניקיון וכו'. עד גובה של כ – 6 מטר. הבמות מיועדות להרמת אדם אחד.

במת מספריים מיני - נסיעה והרמה חשמליים

במות מספריים מיני לעבודה בגובה מיועדות לביצוע עבודות מגוונות בגובה כגון עבודות אחזקה, התקנות, שיפוצים, ניקיון וכו'. עד גובה של כ – 6 מטר. הבמות מיועדות להרמת 2 אנשים.

מתקן הרמה עם תורן טלסקופי - נסיעה בדחיפה

מתקני הרמה עם תורן טלסקופי לעבודה בגובה וכו'. עד גובה של 16 מטר. הבמות מיועדות להרמה של אדם אחד.

מאספת הזמנות תוצרת

מאספת הזמנות תוצרת

מאספת חשמלית עם נסיעה עצמית

מאספות הזמנות מיועדות להרמת אדם אחד, לביצוע פעולות שונות בגבהים בינוניים , כגון איסוף וסידור סחורה ממדפים גבוהים, במחסנים, חנויות ומרכזים לוגיסטיים גדולים. למאספת משטח עמידה סגור לאדם, ומשטח איסוף גדול להנחת סחורה. המאספת בעלת מידות קומפקטיות המאפשרות תמרון קל במעברים צרים.

מאספת חשמלית עם נסיעה בדחיפה

מאספות הזמנות חשמליות, המאפשרות לנהוג את המאספת באופן עצמאי מכל גובה, כך שניתן לבצע משימות ליקוט ועבודות שונות באופן רציף.